miércoles, 26 de enero de 2011

Gràcies Albert Pons.

"Sovint la vida et dona exemples de que no cal forçar les coses, a vegades et capfiques amb una idea iinvoluntàriament et tanques les portes a noves possibilitats.
Des de l'inici del rodatge de Margarita hem deixat fer, inconscientment hem deixat que aquest projecte s'anésconstruint al seu ritme, i aixi el propi film ens guiava el seu camí.
Sense cap mena de dubte, el passat Diumenge vam viure una fantàstica trobada d'amants del cinema on tot va fluir acord amb el tipus de producció que es Margarita.
El dia que vam quedar amb Marta Bassols i María Adell prop de la Gran Vía em vaig donar compte que tot i tenir una pel·lícula a les meves mans que no concordava amb els circuits més habituals, començaven a existirpossibilitats de ser exhibida.
Al cap d'uns dies vaig saber que la pel·lícula s'estrenaria al barri del Raval, punt on havia començat tot, iimmediatament dins meu va néixer una sensació de tranquil·litat i alineació, ja que un cop més la pel·lícula ens va guiar on havia de ser l'estrena: allà on va néixer.
Un cop estrenada la pel·lícula estem molt contents, per l'èxit aconseguit durant la projecció i esperem poder tornar a projectar un altre treball a la màgica sala del Freedonia"

Albert Pons, 25 de Gener de 2011.

No hay comentarios:

Publicar un comentario